utorok 13. marca 2012

Nákup, outfit(?), tvorba, tutoriál :)



Tričko - Tally weijl
Dolly bow - Terranova, bola v sade ešte s takou rozkošnou červenou s bielymi bodkami
Náhrdelník - Bijou Brigitte
Topánky - značku si nepamätám (11,5 centimetrový opätok)
High weist shorts - som si ušila podľa obrázku Marilyn Monroe->



Ešte pridávam video ktoré ma zaujalo,... možno pretože je bez textu s krásnou hudbou, možno preto, že dievča v ňom je nádherné a možno aj preto, že je to jeden z mála pin up hair tutoriálov, ktorý má atmosféru 50tych rokov a v účese niesu moderné prvky :)...


Pekný zvyšok dňa praje Lea :)...


7 komentárov:

  1. Vyzerá to pekne. škod,a že to vôbec nie je môj štýl. naviac som lenivá si niečo také zháňať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tie topánky sú perfektné ... škoda , že nie hnedé .

    A shortky ? šila ? sama ?

    *****/*****

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, tiež by sa mi viac páčili hnedé ale kedže je to na prehliadky a spoločneské akcie tak je čirna univerzálna :)
      Sama, na mieru :D :D :)

      Odstrániť
  3. topanky su jednym slovom krasne!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny outfit! Taktiež tie nohavice sú nádherné a závidím ti to že vieš sama tak pekne šiť :). Ja by som tak nanajvýš pokazila stroj ;). A inak máš veľmi pekný blog.

    http://anett-fashion.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem, :) Isto by si nepokazila, chce to len trochu cviku :)

      Odstrániť