nedeľa 24. júna 2012

Kávove piatky.

Uznávam, že tento príspevok som mala písať v piatok, ale únava z celého školského roku na mňa doľahla a ja som ho celý prespala.
     V piatok po škole, ako každý piatok, sme sa s Natálkou vybrali na kávu do Alžbetky. V teple aké bolo a pre dve unavené hlavy "padne" ľadová káva lepšie ako čokoľvek iné. Pomaly sme vychutnávali kávu so šľahačkou a zmrzlinou a urobili sme zopár fotiek. Naše rozhovory sa ako obvykle týkali nádherných kostnatých dievčat, oblečenia, topánok a neustáleho preperania možností ako schudnúť. 
     Po káve sme navštívili sekáče a ja som urobila výhodný nákup za 0,78 €. Kúpila som si obyčajné rovné čierne šaty a kožený čierny opasok na pás. Potešilo a prekvapilo ma zároveň, že som našla opasok, ktorý mi nieje veľký (konečne!).

V skutočnosti je top mintový ale musela som upravovať farebnosť fotky kôli zlému svetlu


káva.

Natt

moment.

Aké piatky máte vy? :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára