nedeľa 12. februára 2012

Týždeň

Minulý týždeň sme mali v škole súvislú prax. Šili sme historické pánske plášte, ktoré pôjdu na nejaký hrad (kamsi neviem, ... do preč). Pôvodne ich mali šiť tretiačky ale zavesili to na krk nám a neboli sme z toho nijak nadšené. Bolo to neustále opravovanie, páranie a vrrrrrr.
Nie, vôbec ma to nebavilo. Až na časti kedy sme tancovali na stole a spievali bola prax hrozná, aspoň trikrát som mala slzy na krajíčku ako mi zlyhávali nervy a s energiou to tiež nebolo najlepšie. Ale už je to za mnou tak aspoň prinášam fotku s čičinou na hlave XD.




Ďalej mi konečne prišla z avonu ochranná báza pod lak na nechty, na ktorú som sa neskutočne tešila keďže už poriadne dlho si nemôžem lakovať nechty lebo mi zžltnú, zošúpu sa a to ich mám pevné a kvalitné. 
S lakmy od avonu mám veľmi dobré skúsenosti. Rýchlo schnú a dobre sa natierajú aj držia. :)



Áno. Zamilovala som sa a budem šporiť aby som získala svoju lásku za 23,20 €... :P


5 komentárov:

  1. prax ti teda nezávidím, musela to byť makačka. s lakmi od Avonu skúsenosti nemám, ale mňa očarili laky od Catrice. a kabela je super, fakt, aj mňa dostala :)
    budem rada, a navštíviš aj môj blog :)
    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tá kabelka je fakt pekná, len mi pripadá tá cena trošku high na to že zrovna veľa sa tam toho asi nezmestí. zarábajú na nás úbohých ženách taškomilovníčkach.

    a prax tiež nezávidím, ja mám riadnu flákačku momentálne:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. závidím, flákačku nebudem mať ešte najbližšie 2 roky. :D
      a ešte aj na to, že je z PVC a nie z kože. Svine sú to! :D

      Odstrániť
    2. skús ebay.com, kvalitou síce nebudú nejako lepšie, ale ceny sú sympatickejšie a výber extrabohatý!

      Odstrániť